در حال بارگذاری ...
سه‌شنبه 3 مهر 1397
  • آیین نامه استفاده از اینترنت دانشکده

    آیین نامه استفاده از اینترنت دانشکده

    بسمه تعالی

     

    آئین نامه استفاده از اینترنت
     دانشکده فنی و حرفه ای انقلاب اسلامی

     

    1. ورود به سیستم

    برای استفاده از امکانات اینترنت دانشکده نیاز به نام کاربری و رمز عبور می باشد. نام کاربری و رمز عبور دانشجویان در ترم اول ورود به دانشکده به آنان اختصاص داده و اطلاع داده می شود.

    ( نام کاربری = شماره دانشجویی )

    تبصره : جهت استفاده از سایت مرکز و سایتهای مرتبط مثل آموزش ، تغذیه و ... نیازی به ورود با نام کاربری نمی باشد.

    2. محرمانگی

    نام کاربری هرشخص مختص وی بوده و در اختیار گذاشتن نام کاربری و رمز عبور به غیر به هر دلیلی ممنوع و عواقب استفاده از اشتراک به عهده کاربر می باشد. جهت جلوگیری از سوء استفاده از نام کاربری در اولین فرصت نسبت به تغییر کلمه عبور پیش فرض اقدام نمائید. (جهت تغییر کلمه عبور از طریق آدرس https://id.eittc.ac.ir  اقدام نمائید.)

    3. حق استفاده

    جهت استفاده مناسب و بهبود عملکرد، مقدار حجم استفاده از اینترنت به شرح ذیل می باشد:

    دانشجویان مقدار ترافیک 4 گیگابایت در ماه از اینترنت استفاده نماید.

    اساتید محترم مقدار ترافیک 512 مگابایت در روز می توانند از اینترنت دانشکده استفاده نمایند.

    کارکنان می توانند روزانه 1 ساعت و مقدار ترافیک 3 گیگابایت در ماه ، از اینترنت استفاده نمایند. ( برای استفاده سایتهای دانشگاه و کار اداری تعرفه اعمال نمی گردد.)

     جهت مشاهده کارکرد اینترنت و همچنین تغییر پسورد و تکمیل مشخصات خود می توان از طریق لینک  https://id.eittc.ac.ir   اقدام نمود.

    توصیه می گردد کاربران برای جلوگیری از هدر رفتن شارژ اینترنت، هنگامی که از اینترنت استفاده نمی کنند وایرلس دستگاه خود را خاموش نمایند.

    4. تخلفات

    درصورت استفاده دانشجو از نام کاربری دیگران دسترسی وی به شبکه قطع خواهد شد.

     توجه : در صورت استفاده از بیش از یک اکانت ،دسترسی دستگاه کاربر به شبکه قطع گردیده و به هیچ عنوان قابل بازگشت نمی باشد ،

    در صورت ایجاد هر گونه اختلال (عمدی یا سهوی) در شبکه، دسترسی دانشجو تا مشخص شدن و رفع علت آن غیر فعال می‌گردد.

    ·         در صورت عمدی بودن، مدت قطع دسترسی وی از طرف کمیته فنی مشخص و دانشجوی نامبرده به کمیته انضباطی معرفی میگردد.

    ·         در صورت سهوی بودن از دانشجو تعهدی در مورد رفع سریع و عدم تکرار این مشکل دریافت خواهد شد و پس از تایید کمیته فنی دسترسی وی فعال خواهد گردید.

    استفاده از هرگونه نرم افزار غیر مجاز (فیلتر شکن ها و ... ) ممنوع می باشد .

    اولویت استفاده از اینترنت و رایانه ها جهت بهبود و توسعه امر آموزش و پژوهش می باشد و دانلود فیلم و موسیقی و... ، ارتباط تصویری، بازی ها و ... تخلف می باشد.

    ارتکاب به جرائم رایانه ای که توسط مراجع ذیصالح جمهوری اسلامی ایران تصویب شده است جرم محسوب می شود و خاطی به کمیته انضباطی معرفی میگردد.

     

    ارائه کننده : فناوری اطلاعات